حس خوبیه:)

خرید بک لینک

این روزا دارم تمرین رانندگی میکنم. بزرگترین دستاوردمم اینه که میتونم ماشینو از خونه ببرم بیرون یا بیارم تو:دی! رانندگی تو شهرمم بهتر شده.چند روز پیش مامان بزرگمو رسوندم جایی:) البته بابام کنارم بود.و امروزم بابا اینا رو بردم گلخونه.خیلی خوشم میاد همه رو برسونم یه جایی:دییییی هنوز گواهینامه م نیومده و هنوز نرفتم جاده دانشگاه. ولی بیصبرانه منتظر اینم که خودم با ماشین برم دانشگاه. به امید اون روز :)


بعدا نوشت :کمتر از نیم ساعت بعد از انتشار این پست گواهینامه م اومد:) به جاده دانشگاه خواهیم رفتتتت:))))))

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: حس خوبیه وقتی,حس خوبیه وقتی که,حس خوبيه,حس خوبيه وقتي,چه حس خوبیه,چه حس خوبیه علیرضا بهلولی,چه حس خوبیه وقتی,چه حس خوبیه اینکه تو هستی,چه حس خوبیه هرشب,چه حس خوبیه از بهلولی, نویسنده: بازدید: 214 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 4:04

صفحه بندی