این هفته کلی بیرون رفتم و خیلی خوب بود. جمعه رستوران باکس و کافه همراه. شنبه کلاس زبان و یکم خرید. یکشنبه های چیپس با مامان و موس خریدیم. دوشنبه ناخن هامو درست کردم پیش یه نفر جدید که خیلی خوش اخلاق بود، سه شنبه رفتیم دیدن روهام که عمل کرده بود و چهارشنبه با ستاره نیلو سپیده کافه بودیم خیلی خوش گذشت. امروزم که میریم باغ. و فردا هم صبح کافه با فاطی عصر اتاق فرار باهاشون :) خیلی خوب بود و خوش گذشت.
راستی چهارشنبه صبح دختر دایی مامانم مهمونمون بود عصر هم دوست مامانم
خانومِ راننده هستم ^ _ ^...ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29