خیاطی کردنمان :)

خرید بک لینک

در حال دوختن یک روبالشتکی چهل تیکه واسه خودم هستم.البته چندین روزه. منتظر میمونم یه تیکه کوچولو پارچه از جایی اضافه بیاد تا برش دارم و به تیکه های قبلی متصلش کنم.

نمیدونم چقدر طول خواهد کشید.بستگی داره به چه سرعتی پارچه گیرم بیاد.

خلاصه خیاط شدم رفت =)))))

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: خیاطی,کردنمان, نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:32

صفحه بندی