اولین روز یونی:)))

خرید بک لینک

امروز رفتم دانشگاه. بعد از کلی تنبلی و استراحت توی خونه کلی سخت بود نشستن سر کلاس!

البته کلاس اول که تشکیل نشد و کلاس دومم کمی با تاخیر. ولی درس داد بهمون.کلاسای بعدیم منتظر نشدیم ببینیم تشکیل میشه یا نه برگشتیم خونه :)

الانم پاهام درد میکنه:/ انگار که کوهنوردی کرده باشم :/

خداروشکر دو روز تعطیلیم =))))


خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:16

صفحه بندی