رویداد های جدید :)

خرید بک لینک

امروز بعذ از اینکه برنج و مرغ بسیار خوشمزه دستپخت مامان جان رو خوردم تصمیم گرفتم بیام اینجا کمی از این روزا بنویسم.

+اول اینکه امروز رفتیم دانشگاه فرم رضایت نامه و ساعات و روزای کارآموزی رو تحویل دادیم.

بعد اینکه کارآموزی نسبتا خوبه.کلییی بیکاریم. دیروز کسایی که توی انفورماتیک بودن رفتن جایی و من کلی تلفن جواب دادم. بعد از اومدنشون اینترنت مارو وصل کردن و از شنبه میتونیم تحقیقی که راجع به بهترین سیستمی که میشه بست بهمون دادن رو انجام بدیم.

+جمعه رو طبق معمول باغ بودبم و خیلی خوش گذشت.واسه شام مادربرذگ جان ابگوشت پخت که بسیار خوشمزه بود.

+مامانم خیلی قبلنا کلاس خیاطی میرفت و دیپلم خیاطی هم گرفت ولی مدتی بیخیال شد و الان باز داره میرم الگو رو حسابی یاد بگیره.دوروز پیش رفتیم یک خیابونی که پر از پارچه فروشیه و چندتا پارچه گرفتم که مامان واسم مانتو بدوزه :)

+کتابای جدید سفارش دادم و خیلیی ذوق زده ام :) اسماشون ایناس: زبان گلها، خدمتکار و پروفسور، اولین تماس تلفنی از بهشت.

پ.ن: خیلییی خوابم میاد.برم دیگه :)

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 9:09

صفحه بندی