کارورزی در شهرداری

خرید بک لینک

خوشبختانه محیط کارآموزی خیلی خوبه.سرپرستمون یک اقایی هستن ولی امروز تعامل ما بیشتر با یک خانوم بود در قسمت انفورماتیک.ایشون خیلی مهربون و خوش برخورد بودن. و کلی مطلب درباره اتوماسیون اداری i can و آوا بهمون یاد دادند.و همچنین درباره ست کردن ایمیل هم در outlook چیزهایی گفتن.

بعدش هم رفتیم پیش یک آقا و راجع به سخت افزار (منحصرا مادربرد) صحبت کردیم و مادر برد و اجزای اون رو تا حدی باز کردیم.

و بقیه ساعات رو تقریباً بیکار بودیم (به جز یه کوچولو تحقیقی که گفتن انجام بدیم).

خلاصه روز اول که خیلی خوب بود. ایشاا... که بقیه اش هم خوب باشه :)

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: سه شنبه 20 تير 1396 ساعت: 13:12

صفحه بندی