امتحان عملی پایگاه داده بسیار راحت بود. برخلاف تصورم و در واقع تصور خیلیا.اون هفته چهارشنبه قرار بود امتحان بدیم که چون هرروزش امتحان داشتیم فرصت نکردیم بخونیم و گذاشتیمش دوشنبه. کلی دستورات select خونده بودیم ولی یک ویو و یک پروسیجر خیلی ساده توی امتحان بود. من فکر کنم بیست یا نوزده بشم :)
خانومِ راننده هستم ^ _ ^...ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202