یه روز سر کلاس مباحث نشسته بودم به استاد نگاه میکردم و فکر میکردم به ترم اول که اومد واسمون حرف زد و گفت ترمای سه و چهار سخت میشه و بخونید و... بعد گفتم یعنی انقدر زود رسیدیم ترم سه و الان من سر کلاس این استاد نشستم؟!
خانومِ راننده هستم ^ _ ^...ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 208