کتاب دختر خوب

خرید بک لینک

امروز بالاخره کتاب "دختر خوب " رو تموم کردم.

درباره دختری بود که حس میکرد والدینش دوستش ندارند .به خصوص پدرش که علایق دختر رو زیر سوال میبرد و دائما اون رو با خواهر بزرگترش مقایسه میکرد.این دختر همون اولای کتاب دزدیده میشه اما موضوع پیدا کردن دختر نیست .چون توی کتاب مشخصه که دختر پیدا میشه , بلکه ماجراهایی هست که واسه دختر در موقع دزده شدن و بعد پیدا شدنش می افته.

در ضمن پایان این کتاب باور نکردنی بود ! به هیچ وجه نمیشه فکرش رو کرد.

کلا هم داستانشو دوست داشتم , هم نحوه روایتش.

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: شنبه 6 خرداد 1396 ساعت: 12:56

صفحه بندی