خوابیدن سر کلاس :)

خرید بک لینک

+امروز و دیروز هفت قسمت فیلم "عاشقانه" رو دیدم.فیلم خوبی بود به نظرم.از همین الان دارم فکر میکنم کاش اخرش جذاب باشه.


+امروز زبان ماشین رو نموندیم دانشگاه. یعنی همه نموندن و کلاس کنسل شد یه جورایی. البته اگه اون دوستان همیشه در صحنه هم نرفته باشن. به هرحال امروز کلاً خوابم میومد و سر کلاس دومی پایگاه کمی خوابیدم :) راست میگن خیلی خوبه سرکلاس بخوابی. تا جایی که یادمه این دومین باری بود که من سرکلاس خوابم میبرد،اولین بار سال دوم هنرستان سرکلاس فیزیک بود که اونم چسبید :)


+و درحال مطالعه کتاب "دختر خوب" هستم این روزا. هفته اینده امتحان عملی الکترونیک و پایگاه داده دارم.امیدوارم موفق بشیم همگی :)

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:25

صفحه بندی