دیشب و امروز فیلم the fault in our stars رو دیدم.فیلمش هم مثل کتابش خیلی خوب بود.
و امروز فیلم dead pool رو که کمی ازش رو دیده بودم تموم کردم.
اونم خوب بودش.و به جز اینا کار خاص دیگه ای نکردم کلا :)
شاید بعدا هم سلام بمبئی رو ببینم.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207