فیلم بینی :)

خرید بک لینک

دیشب و امروز فیلم the fault in our stars رو دیدم.فیلمش هم مثل کتابش خیلی خوب بود.

و امروز فیلم dead pool رو که کمی ازش رو دیده بودم تموم کردم.

اونم خوب بودش.و به جز اینا کار خاص دیگه ای نکردم کلا :)

شاید بعدا هم سلام بمبئی رو ببینم.

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 19:32

صفحه بندی