در هیچ سالی از عمرم انقدر از اردیبهشت لذت نبرده بودم! صبحایی که بارون میاد،بوی بسیار خوب گل ها توی خونه، زیبایی بصریشون، هوای عالی،حسای خوب.... خداروشکر که انقدر خوووبه این روزا :) خدای جان شکرت :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 192