KVL خونگی :)

خرید بک لینک

امتحان الکترونیکککککک :) سخت بود. خوشحالم که سوال یک رو دوباره برگشتم حلش کردم و جواب درست [که با بقیه دوستام یکیه] رو به دست آوردم.

اما kvl خیییلی سخت بود. Kcl کمی سخت بود. تونن متوسط سخت بود :) سوال یک خوب بود فقط.

البته این حرف من نیستااا.همه میگفتن. یه جور مدار جدید داده بود واسه kvl که شکل خونه بود و برخلاف همیشه دو تا منبع ولتاژ داشت.ببینیم نتیجه چی میشه دیگه. :)


پ.ن: امروز از هشت کلاس داشتیم به جای ده و نیم. کارگاهمون اومد صبح که البته هیچی عملی کار نکردیم و واسه امتحان خوندیم فقط.هفته های دیگه کارگاه سرجای خودش خواهد بود.

پ.ن دو: حالم خوبههههه :)))))))

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1396 ساعت: 18:26

صفحه بندی