"در عرض زندگی کردن خیلی جذاب تر از در طول زندگی کردنه."
جایی این رو خوندم و هر لحظه بیشتر پی میرم چقدر درسته.
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: چهارشنبه 30 فروردين 1396 ساعت: 18:08