امتحانا خیلی غیرمنتظره دارن میان! به جز پایگاه داده ک خبر داشتم فرداس و خوندم از اون هفته کم کم اصلا خبر نداشتم هفته ی آینده امتحان میانترمی خواهیم داشت. امروز زهرا بهم گفت شنبه امتحان شبکه داریم و دوشنبه هم الکترونیک. حالا شبکه هیچی ولی الکترونیک رو خیلی بلد نیستم و باید یکی واسم بگه. شیوا شاید بیاد با هم بخونیم. به امید موفقیت هممون توی امتحانای میانترم و پایان ترم. :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205