روی تختم دراز کشیدم و هر از گاهی جای کتاب رو با موبایل عوض میکنم و برعکس.
فقط جای یه نوشیدنی چیزی مثل موهیتو حسابی خالیه...!
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت: 3:43