قشم ۴۰۲

باورم نمیشه اینجور ادمی شدم که وقتی از سفر میام چمدونم رو باز میکنم همه چیو میذارم سرجاش بعضی چیزا رو میندازم ماشین لباسشویی بعضی چیزا رو با دست میشورم و بعد میام دراز میکشم! خیلی خوبه ها ولی یه جورایی شبیه من قبلی نیست اصلا من نوجوون مثلا.

خب امروز برگشتم از قشم، خلاصه سفر:

چهارم

فرودگاه

*کیش حیلی بهتره قطعا. گرون تر ولی تمیز تر و با کلاس تر و غذاهای بهتر

* غذاهای قشم رو دوست نداشتم واقعا.

* چیزای جدیدی که امتحان کردیم فقط ابمیوه لیچی (؟) خوشمزه بود. شکلاتا همه فیک بودن. مینو عمان هم خوب بود البته

*خداروشکر کلی تعطیلات ادامه داره :)

* کلی خرید کردیم از درگهان انقدر خوب بودددد که نگم. واقعا چیزای خوبی گرفتیم و درگهان قطعا ارزش رفتن داره. کلی شلوغم بود اما بازم خوب بود. و ایتکه سیتی سنتر اکثرا گرون بود بعضی جاهاش قیمتا مثل درگهان . الان فکر کنم تا اخر تابستون لباس خونه جدید نخوام. چیزایی مثل ماسک صورت و اینا هم جالا حالا ها نمیخوام.

* مردم قشم خونگرم و دوست داشتنی ان و باید بگم که حقشون نیست اب آشامیدنی نداشته باشن واقعا . همه لیاقت یه زندگی خوب با امکانات مناسب رو دارن

* چه بد که خوراکیا فیک شدن واقعا ناراحت شدم و میترسم کلا دیگه اصل نیاد ایران چون از اصفهانم خریدم فیک بود

* جاهای دیدنیش خوب بود بخ جز دره ستارگان که به نظرم تو گرما ارزش دیدن نداره. نمیدونم البته جالبه.

* روز سوم بعد تور قشم حالم بد بود فکر کنم یکم گرما زده شده بودم اما خداروشکر ظهر بعدش با نوشابه خوب شدم!

* غذای هواپیمای وارش اصلا اصلا اصلا خوب نیست ولی بقیه چیزاش خوبه

* کلی سه تایی خوش گذشت حیف شد بابا نیومد ولی خودشم دوست نداشت چون قبلا قشم رفته بود

* شبا از خستگی خوابم میبرد اصلا خوابم نمیدیدم خیلی و تو یه چشم بهم زدن صبح میشد!

* دلم برای روتین زندگیم خیلییییییی تنگ شده بود خداروشکر که برگشتیم :)

* دلم میخواد امسال از زندگیم لذت ببرم بدون فکر کردن زیادی و همه چی انشاا... خدا خودش بهم کمک کنه.

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 4mozhgan-nevesht1 بازدید : 81 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1402 ساعت: 0:59