وقتی توی راه واسه دوستام تو ماشین بغلی بوق میزنم :)

خرید بک لینک

امروز برای اولین بار تنها با ماشین رفتم دانشگاه و برگشتم. البته با همراهی دوستام.

خیلی تجربه خوبی بود:) ایشاا... که همه راننده ها و پیاده ها و همه مون کلا سالم باشیم همیشه و دلمون شاد باشه:)


عنوان نوشت: خب ذوقشو دارم:)

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت: 7:28

صفحه بندی