خورشت ماست بچگی

خرید بک لینک

فکر کنم اولین باری که خورشت ماست خوردم دبستا بودم و یه مهمون داشتیم. انقدر خوشمزه بود که نگوووووو و هرگز مثل اون نخوردم دیگه. شایدم یه بار توی عروسی بود که اولین بار خوردم اما طعم اون که گفتم واقعا عالی بود.

چرا اینو میگم؟ یهو یادم افتاد : دی

پ. ن: امروز کلی کار کردم و خسته امممم

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 2:08

صفحه بندی