کیک پرتقالی و پادکست!

خرید بک لینک

دیروز کیک پرتقالی پختم از روی اموزش فریده. چقددررر خوب بود. و چقدر پادکست خوبه ها! کلی چیز یاد میده به ادم. راموجی، بی پلاس، دکتر شاهین و... . البته راموجی رو هنوز مطمئن نیستم فعلا دارم گوش میدم.

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 185 تاريخ: شنبه 24 اسفند 1398 ساعت: 17:12

صفحه بندی