چهارباغ بارونی

خرید بک لینک

امشب رفتیم چهارباغ، وای از برگای پاییزی که میریختن رو زمین و بارونی که گرفت... :) چقدر زیبا بود. نان خرمایی های چهارباغ هم که هیچی اصلا!

و شکر خدای را از باران و برکت :)

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 7:18

صفحه بندی