و من بازم نامه ای به بیست و یک سالگی خودم رو خوندم، هر بار شگفت زده ام میکنه و حالمو خوب. خدایا شکرت واقعا
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03