از چیزهایی که توی یه شب که کمی برف بالیده میچسبه، اینه که بعد از تموم کردن کتاب شنل با یه چای نبات بشینی فصل اول بیگ بنگ رو دوباره ببینی...
و بگی خدایا شکرت :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 19:03