دارم واسه امتحان میانترم زبان فردا درس میخونم. قراره عصر برم یکی از دندون عقلامو بکشم و این اولین تجربه دندون کشیدن من خواهد بود، کمی میترسم اما اشکالی نداره چون زیاد نیست :)
پینوشت: کوتاه نویس شدهم تازگیا !
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210