به نظرم یک فرودین تاریخ خیلی خوب و دوست داشتنی و بی نظیر و خاصیه :)
ما هنوز جایی نرفتیم. امشب انشاا... خونه مامان بزرگ خواهیم رفت و همه اونجا جمع هستیم.
در ضمن دیشب خواب پدربزرگم رو دیدم.
حالم؟ فوق العاده :))))) خدایا شکرت و خدایا لطفا حال هممون همیشه خوب باشه. :)
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207