در روز هفتم عید متاسفانه خاله مادرم فوت کردن. خانم بسیار مهربون و خوشرویی بودند.انشاا... که روحشون شاد باشه. و انشاا... که خداوند به بازماندگان صبر جمیل عطا کنه.
روز هشتم هم در مراسم ایشون شرکت کردیم
ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191