نیازمند انرژی مثبتیم:)

خرید بک لینک

دیروز یک جلسه اضافه رانندگی رو رفتم.دیشب هم برای مامان بابا یه تولد همزمان گرفتیم.البته با حضور خودمون چهارتا فقط!

از فردا هم میرم دانشگاه.یکشنبه هم امتحان رانندگی مه. هرکی این پستو میبینه برام دعا کنه لطفا:)

+خدایا لطفا کمکم کن:)


بعدا نوشت: فعلا امتحان نمیدم تا بعد؛ ممتحن عوض نشده. تا موقعی که عوض شه صبر میکنم.

خانومِ راننده هستم ^ _ ^...

ما را در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 7:18

صفحه بندی