خانومِ راننده هستم ^ _ ^

متن مرتبط با «بارونی» در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ نوشته شده است

روز بارونی قشنگ

  • نیلوبلاگ

    امروز یه روز بارونی خیلی خوشگله، من سرکار بودم با اینکه تعطیل بود ولی خیلی زود تموم شد چون یه سایتا خرابه و فعلا نمیشه ارسال داشت. مجبورم منتظر بمونم دزست بشه؛ فکر کنم تا یازده شب طول بکشه. فعلا بیکارم و کلی کتاب خوندم.  الان میخوام دو تا مورد از قبل رو بنویسم: -مامان بزرگم یه دفعه گفت یادته بابابزرگ میگفت: سیب بخور تا سیب شوی. حالا بابابزرگ اصلا میگفت به بخور تا به شوی که معنی هم میداد ...

    ادامه مطلب
  • چهارباغ بارونی

  • نیلوبلاگ

    امشب رفتیم چهارباغ، وای از برگای پاییزی که میریختن رو زمین و بارونی که گرفت... :) چقدر زیبا بود. نان خرمایی های چهارباغ هم که هیچی اصلا!xa0 و شکر خدای را از باران و برکت :)...

    ادامه مطلب