خانومِ راننده هستم ^ _ ^

متن مرتبط با «پست» در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ نوشته شده است

چقدر چیزایی که توی این پست نوشتم رو دوست دارم

  • نیلوبلاگ

    امروز روز شانسم بود! خب شایدم نبود! به هرحال صبح که فکر میکردم کمی وزن اضافه کردم با ترس و لرز رفتم روی ترازو و در کمال تعجب دیدم وزن کم هم کردم! خیلی خوشحال شدم انقدر که چند ثانیه اول نمیفهمیدم دقیقا دارم روی ترازو چی میبینم! بعدش برای صبحانه ام املت درست کردم و تخم مرغش دو زرده از اب درومد! البته چند روز پیش هم اتفاق مشابهی افتاد.  البته شواهد خوش شانسی امروزم همینجا تموم شدن و دیگه نشونه ای مبنی بر این موضوع پیدا نکردم. البته اتفاق خاصی نیفتادن هم گاهی از خوش شانسیه! امروز کتاب زنی در ک...

    ادامه مطلب
  • یک پست طولانی :)

  • نیلوبلاگ

    دیشب وقتی داشتم با دوستم راجع به پروژه ی ترم بعد صحبت میکردم یهویی فهمیدم علاقه ی من طراحی و برنامه نویسی وب هست!xa0 مدتی بود به شغل مورد علاقه ام فکر میکردم و چیزی به ذهنم نمیرسید.کلیتش رو میدونستم کار با کامپیوتر هست ولی نمیدونستم دقیقا چیه؛ به خصوص که دیگه علاقه ی سابق رو به برنامه نویسی ندارم.البت...

    ادامه مطلب