خانومِ راننده هستم ^ _ ^

متن مرتبط با «درونی» در سایت خانومِ راننده هستم ^ _ ^ نوشته شده است

حال درونی

  • نیلوبلاگ

    پست قبلی حس ناراحتی داشت و غمی که حقیقتا دارم برای داییم.  اما از دیشب و شاید دو سه روز اخیر، یه پرده غمی که چند ساله جلوی چشمام کشیده شده کنار رفت. میتونم ییشتر با خدا باشم و میتونم شادتر باشه و به ادمایی که دوسشون دارم و دوسم دارن اهمیت بدم. میدونم این قضیه داییم هم موثر بود، بهم کمک کرد بفهمم عمر ادم کوتاهه و باید قدر داشته ها و ادمای خوب زندگیتو بدونی. البته که انشاا... عمر داییم طولانی باشه و با عزت.  از اینا گذشته، واقعا حال روحیم بهتره حال درونیم بهتره خدا رو صد هزار مرتبه شکر....

    ادامه مطلب